środa, 30 grudnia 2020

UNIA EUROPEJSKA i jej nazistowskie korzenie

Ci, którzy nie pamiętają o przeszłości, 
skazani są na powtórzenie jej. 

Georg Santayana


Jakiś czas temu, doszło pomiędzy mną, a pewną oglądaczką filmów na YouTube do niemiłej wymiany zdań w komentarzach pod jednym z filmów. Niemiłej dlatego, że owa oglądaczka okazała się wyjątkowo agresywna i używała bardzo brzydkich słów.  
W stosunku do mnie oczywiście. Powodem jej ogromnego wzburzenia był mój komentarz, że: UNIA EUROPEJSKA jest IV Rzeszą w pełnym rozkwicie. Zwyzywała mnie równo, powołała się na cierpiącego katusze w czasie II wojny  światowej, dziadka. Podkreśliła, że nie wiem co piszę, co podparła całą gamą wulgaryzmów, argumentami nie do odparcia.
Z agresywnymi i wszystkowiedzącymi osobnikami się dyskutuje, bo co do zasady są głusi na prawdę i na jej odkrywanie. Najchętniej słuchają siebie. Z dyskusji się wycofałam, ale na koniec pożyczyłam jej otwartego umysłu i szukania wiedzy, która jest powszechnie dostępna. Wystarczy chcieć wiedzieć! Wystarczy chcieć znać prawdę!

Pisząc swój komentarz pod filmem, bardziej czułam niż wiedziałam, jak to naprawdę jest z tą UNIĄ.  Czułam dlatego, że znałam już mistrzostwo propagandy niemieckiej i jakoś niekoniecznie potrafiłam uwierzyć, że UE działa bez ukrytego celu.

Stworzyliśmy Rzeszę za pomocą propagandy. - Joseph Goebbels

Znałam ich plan, który opracowali w obliczu przegranej II wojny światowej. Pomimo, że podpisali nawet 2 akty kapitulacji, to jednak ich buta i pewność siebie, niekoniecznie świadczyła o rzeczywistym uznaniu swojej przegranej. Zresztą generał Stülpnagel wyraził się bardzo jasno. Jego wypowiedź cytowałam w poście:


Poniższy materiał zaprezentowany przez doktora Zbigniewa Kękusia, naprowadził mnie na ślad wielu dokumentów, wielu filmów, wielu książek - wielu dowodów! 

Film jest dość długi, trwa bez mała 2 godziny, ale naprawdę warto go obejrzeć! Właściwie to nawet trzeba!



Film powyższy można obecnie znaleźć na CDA, gdyż z YouTube został usunięty. Kanał Po pierwsze Polak nadal jest na platformie YouTube obecny. 
Można na tym kanale znaleźć wiele innych ciekawych i wartych uwagi materiałów.
Pan Zbigniew Kękuś w tym filmie właściwie powiedział chyba wszystko na temat UE. Nic dodać, nic ująć. Mnie pozostało jedynie podrzucić kilka linków i cytatów z książki:




W 1947 roku Coudenhove-Kalergi założył Unię Parlamentarzystów Europejskich (EPU), która miała zrzeszać parlamentarzystów poszczególnych parlamentów europejskich w zgromadzeniu europejskim. EPU początkowo zapewniła swoją niezależność od ofert fuzji ze strony innych organizacji dążących do zjednoczenia Europy. Dopiero w 1952 roku wstąpiła do Ruchu Europejskiego . Coudenhove-Kalergi został honorowym przewodniczącym tego ruchu.





Ten post pozostawiam otwarty. W miarę możliwości będę dorzucała kolejne materiały. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MATRIX - gra w PAŃSTWA

  Gł ęboko zaczęłam się zastanawiać nad tym, jak to jest w ogóle możliwe, że ktoś nami rządzi, często w bzdurny i idiotyczny sposób, przy cz...